(On)tevreden?

Interessant? Deel dit

Bent u (on)tevreden? Laat het ons weten!

Actium vindt het belangrijk dat klanten tevreden zijn. Maar hoe goed we het ook willen doen, het kan een keer gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons weten als u niet tevreden bent. Alleen dan kunnen we er iets aan doen.
Een klacht kunt u eenvoudig aan ons melden via het klachtenformulier. Natuurlijk kunt u uw klacht ook per e-mail of telefonisch aan ons doorgeven of langskomen in een van onze vestigingen.

Complimenten en/of tips

Voor onze medewerkers is het natuurlijk ook leuk om af en toe een compliment te krijgen. Laat het ons daarom ook weten wanneer u tevreden bent. Of misschien heeft u wel een tip voor Actium hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Vertel het ons! Dit kunt u doen via het contactformulier, maar bellen of langskomen mag natuurlijk ook.

Reparatieverzoek

Voor storingen of gebreken aan uw woning kunt u direct via deze website een reparatieverzoek bij ons indienen.

Overlast

Ervaart u overlast van buurtbewoners of anderen? Probeer er dan eerst samen uit te komen door met elkaar te praten. Lees hier wat u zelf kunt doen bij overlast en wat Actium voor u kan betekenen.