impressie afbeelding

Ik ben huurder

Mijn gegevens


Log eerst in met uw Mijn Actium-account.

 

Inloggen met e-mailadres & wachtwoord

 

Veelgestelde vragen

Mijn gezinssamenstelling verandert. Moet ik dit doorgeven?

U hoeft de nieuwe gezinssamenstelling alleen aan ons door te geven als de verandering gevolgen heeft voor het medehuurderschap. Bijvoorbeeld als u uit elkaar gaat, maar wel samen op het contract staat.

Lees wat de gevolgen kunnen zijn voor een wijziging binnen uw huishouden.

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Actium vergeten. Wat nu?

Bent u huurder van Actium met een actief Mijn Actium-account, en bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt per e-mail een link waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Bent u bij ons ingeschreven als woningzoekende en wilt u inloggen om het woningaanbod te bekijken? Log dan in op www.hurenvanactium.nl (of vraag via die website een nieuw wachtwoord aan).

Hoe kan ik mijn contact- of inloggegevens wijzigen?
Wijziging van uw gegevens kunt u doorgeven op uw persoonlijke pagina, maar natuurlijk ook telefonisch via 0900 0604. Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer voor automatische incasso?
Uw rekeningnummer voor automatische incasso kunt u direct online wijzigen. Uiteraard kunt u deze wijziging ook telefonisch aan ons doorgeven via 0900 0604.

Geen antwoord op uw vraag gevonden?