impressie afbeelding

Ik ben huurder

Mijn gegevens


Log eerst in met uw Mijn Actium-account.

 

Inloggen met e-mailadres & wachtwoord

 

Veelgestelde vragen

Mijn gezinssamenstelling verandert. Moet ik dit doorgeven?

U hoeft dit alleen aan ons door te geven als deze verandering gevolgen heeft voor het huurcontract. Als u wilt dat er een naam aan het contract wordt toegevoegd of ervan wordt verwijderd, dan kunt u dit regelen via de pagina huurder toevoegen/ verwijderen.

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Actium vergeten. Wat nu?

Bent u huurder van Actium met een actief Mijn Actium-account, en bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt per e-mail een link waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Bent u bij ons ingeschreven als woningzoekende en wilt u inloggen om het woningaanbod te bekijken? Log dan in op www.hurenvanactium.nl (of vraag via die website een nieuw wachtwoord aan).

Hoe kan ik mijn contact- of inloggegevens wijzigen?
Gewijzigde gegevens kunt u doorgeven op uw persoonlijke pagina, maar natuurlijk ook telefonisch via 0900 0604. Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer voor automatische incasso?

Uw rekeningnummer voor automatische incasso kunt u direct online wijzigen.

Als u geen gebruik maakt van uw Mijn Actium-account, dan kunt u via het contactformulier of telefonisch (0900 0604) een machtigingskaart bij ons aanvragen, waarmee u uw wijziging kunt doorgeven. U kunt natuurlijk ook even langs kantoor komen om de kaart in te vullen.

Geen antwoord op uw vraag gevonden?