impressie afbeelding

Ik ben huurder

Mijn gegevens


Om uw gegevens te kunnen bekijken, dient u eerst even in te loggen.

 

Inloggen Mijn Actium

 

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik inloggen in Mijn Actium?

Om te kunnen inloggen heeft u een account nodig. Het aanmaken van een account/ inloggen op deze website is uitsluitend bedoeld voor onze huurders. Bent u geen huurder van ons, maar woningzoekende? Klik dan hier.

Klantnummer

Al onze huurders hebben een brief ontvangen met daarin meer informatie over het aanmaken van een account en de inlogprocedure. In deze brief staat onder andere het klantnummer (een K gevolgd door 8 cijfers, bijv. K00001234) dat u nodig heeft om een account te kunnen aanmaken. Dit klantnummer vindt u bovendien ook in eerdere brieven die u van ons ontving.

Heeft u geen brief ontvangen en wilt u graag weten wat uw klantnummer is? Neem dan contact met ons op.

Mijn gezinssamenstelling verandert. Moet ik dit doorgeven?

U hoeft de nieuwe gezinssamenstelling alleen aan ons door te geven als de verandering gevolgen heeft voor het medehuurderschap. Bijvoorbeeld als u uit elkaar gaat, maar wel samen op het contract staat.

Lees wat de gevolgen kunnen zijn voor een wijziging binnen uw huishouden.

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijn Actium vergeten. Wat nu?
Als u uw wachtwoord bent vergeten, kunt een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt dan per e-mail een link waarmee u zelf een nieuw wachtwoord kunt instellen.
Hoe kan ik mijn contact- of inloggegevens wijzigen?
Wijziging van uw gegevens kunt u doorgeven op uw persoonlijke pagina, maar natuurlijk ook telefonisch via 0900 0604. Bent u uw wachtwoord vergeten? Vraag dan hier een nieuw wachtwoord aan.
Hoe wijzig ik mijn rekeningnummer voor automatische incasso?
Uw rekeningnummer voor automatische incasso kunt u direct online wijzigen. Uiteraard kunt u deze wijziging ook telefonisch aan ons doorgeven via 0900 0604.

Staat uw antwoord hier niet tussen?