impressie afbeelding

Ik ben huurder

Reparatieverzoek


Wat is uw adres?

 

Voer uw adresgegevens in

 

Veelgestelde vragen

Welke reparatieverzoeken kan ik het beste telefonisch doorgeven?

U kunt veel reparatieverzoeken online indienen. Sommige verzoeken kunt u echter beter telefonisch aan ons doorgeven, omdat ze afwijken van de veelvoorkomende meldingen.

Geef uw verzoek telefonisch aan ons door via 0900 0604 als u:

  • een spoedeisend reparatieverzoek heeft;
  • een reparatieverzoek wilt indienen voor een gedeelde ruimte;
  • woont in een VVE-complex;
  • woont in een nieuwbouw- of gerenoveerde woning;
  • korter dan een maand uw woning huurt.
Welke reparatieverzoeken kan ik direct indienen bij een leverancier?

Voor deze reparatieverzoeken kunt u rechtstreeks een afspraak maken met één van onze leveranciers:

- Verstopping RRS (0800 0991 313).
- Verwarming/ geiser Zie Technische installaties
- Hang- en sluitwerk kunststof kozijnen: SKK (0900 8420).
- Huurgeiser: Rendo (0521 595 555).
- Elektrische huurboiler: Energiewacht (0800 0388).

De riolering van mijn woning is verstopt. Wat nu?

U kunt rechtstreeks contact opnemen met de Riool Reiniging Service (RRS) via telefoonnummer 0800 099 13 13.

Spoedeisende verstoppingen van toilet-afvoerleidingen worden (indien er overstromingsgevaar is) onmiddellijk of zo spoedig mogelijk verholpen - dus ook 's nachts en op zon- en feestdagen. Niet-spoedeisende verstoppingen van een aansluitleiding, gootsteen, wastafel, doucheput, wasmachine, etc. worden verholpen op werkdagen tussen 8.00 en 17.00 uur.

Zelf rioolproblemen verhelpen?
Bekijk hier een filmpje van de RRS over het zelf ontstoppen van de afvoer.

Rioolproblemen voorkomen?
Lees hier hoe u rioolverstoppingen kunt voorkomen en/of bekijk deze filmpjes voor handige tips.

Ik ben mijn sleutel of tag/ druppel/ toegangspas kwijt. Wat nu?

Bent u een sleutel, tag/druppel of toegangspas kwijtgeraakt of wilt u er eentje bijbestellen? Voordeursleutels kunt u zelf laten bijmaken door een sleutelmaker. Onderstaande sleutels kunt u bij Actium bestellen met behulp van het formulier Reparatieverzoek indienen:

  • Sleutel van uw portiek/toegangspoort á € 18,-.
  • Tag/ druppel/ toegangspas á € 25,-.

Bent u de sleutel(s) van uw brievenbus verloren? Voor het plaatsen van een nieuw slotje brengen wij € 20,- in rekening.

Geen antwoord op uw vraag gevonden?