impressie afbeelding

Ik ben huurder

Reparatieverzoek


Om een reparatieverzoek te kunnen indienen, moet u eerst even aangeven waar u woont.

 

Wat is uw adres?

 

Veelgestelde vragen

Ik heb een spoedeisend reparatieverzoek. Wat nu?

Sommige reparaties kunnen beslist niet tot de volgende werkdag wachten. Een reparatie is spoedeisend als er sprake is van:

  • een ernstige waterlekkage;
  • een gaslekkage;
  • defecte verwarming in de winter;
  • ruitbreuk;   
  • inbraakschade (waardoor u uw woning niet meer kunt afsluiten);
  • algehele elektrastoringen;   
  • liftstoringen.   

In deze gevallen belt u ook buiten kantoortijden naar 0900 0604. U wordt dan doorgeschakeld naar onze storingsdienst. Zij zorgen ervoor dat uw melding op de juiste manier wordt afgehandeld. Wij vragen u dringend hier alleen in geval van nood gebruik van te maken.

Voor sommige gebreken of defecten hoeft u bij ons geen melding te maken, maar kunt u rechtstreeks contact opnemen met de onderhoudspartij:

Voor welke reparaties kan ik een beroep doen op Actium?

Actium neemt een groot deel van het onderhoud aan uw woning voor haar rekening. Er zijn ook klussen waarvan wij verwachten dat u deze zelf uitvoert. In het Onderhouds-ABC ziet u in één oogopslag of u Actium voor een bepaalde klus kunt inschakelen of dat u zelf aan de slag moet.

Hoe dien ik een reparatieverzoek in voor een algemene ruimte?

Gebreken of defecten in algemene ruimtes (zoals de bergingsgang, de galerij, het trappenhuis en het gemeenschappelijke dak) kunt u melden via:

De kosten van de reparatie zijn voor Actium.

Ik ben ontevreden over een uitgevoerde reparatie. Hoe kan ik dit melden?

U kunt dit melden bij Actium via onze contactpagina of door te bellen naar 0900 0604. Eén van onze opzichters serviceonderhoud neemt vervolgens contact met u op om de melding met u te bespreken.

Ik ben mijn sleutel of tag/ druppel/ toegangspas kwijt. Wat nu?

Bent u een sleutel, tag/druppel of toegangspas kwijtgeraakt of wilt u er eentje bijbestellen? Voordeursleutels kunt u zelf laten bijmaken door een sleutelmaker. Onderstaande sleutels kunt u bij Actium bestellen met behulp van het formulier Reparatieverzoek indienen:

  • Sleutel van uw portiek/toegangspoort á € 18,-.
  • Tag/ druppel/ toegangspas á € 25,-.

Bent u de sleutel(s) van uw brievenbus verloren? Voor het plaatsen van een nieuw slotje brengen wij € 20,- in rekening.

Staat uw antwoord hier niet tussen?