Algemeen
Je kan je account activeren via account activeren, met behulp van de activeringslink of de activatiecode die je van ons hebt ontvangen (of bij ons kunt opvragen).
Lukt dit niet, bijvoorbeeld omdat je een foutmelding krijgt?
Controleer dan goed of je alle velden goed ingevuld heeft. Soms worden je contact- en/of adresgegevens automatisch ingevuld op een plek waar ze niet horen.
Let op! Je kunt per adres/huishouden maar één account aanmaken. Als er al een account actief is op het adres/huishouden, dan hoef je sowieso niet een tweede account aan te maken. Er is per huishouden namelijk sprake van één Mijn Actium-omgeving. Dus je hebt voor beide huurders maar één account nodig om al je zaken te regelen.
Heb je alles goed ingevuld, is er op het adres nog geen account actief en krijg je nog steeds een foutmelding? Neem dan contact met ons op.
Lukt dit niet, omdat uw activatielink die je per e-mail heeft gekregen is verlopen?
Neem dan contact met ons op. Wij sturen u een nieuwe activatielink toe.