Ik ben het niet eens met de rekening die ik van jullie heb gekregen
Algemeen
Dat vinden we vervelend. Neem contact met ons op via 0592 400 100. We kijken dan met jou samen naar de rekening en beantwoorden vragen.
In verband met Pasen zijn we op maandag 1 april gesloten. De automatische afschrijving van de huur is daarom op dinsdag 2 april.
Spoedgeval? Bel naar 0592 400 100, je wordt doorverbonden met de storingsdienst.
Natuurlijk vinden wij dat jammer. Toch horen we graag waar u ontevreden over bent. Dan kunnen wij met u op zoek naar een passende oplossing.
Maak hieronder uw keuze. Een klacht over service/dienstverlening kan bijvoorbeeld gaan over communicatie, het nakomen van afspraken, uitgevoerde werkzaamheden of één van onze leveranciers. Overlastmeldingen en reparatieverzoeken kunt u via aparte formulieren bij ons melden.
Dat vinden we vervelend. Neem contact met ons op via 0592 400 100. We kijken dan met jou samen naar de rekening en beantwoorden vragen.
Natuurlijk vinden wij het jammer dat je ontevreden bent. Toch horen we graag wat er aan de hand is. Dan kunnen wij met je op zoek naar een passende oplossing. Waar mogelijk verbeteren wij onze dienstverlening. Je kunt de klacht op de volgende manieren melden:
Ervaar je overlast van je buren of buurtbewoners?
Dit is niet een klacht over onze dienstverlening, maar valt onder 'overlast'. Probeer dit dan eerst samen op te lossen, door met elkaar te praten. Via Overlast melden kun je de overlast ook bij ons melden.
Heeb je een reparatieverzoek?
Ook dit is niet een klacht over onze dienstverlening. Voor storingen of gebreken aan je woning kun je direct via Reparatieverzoek indienen een reparatieverzoek bij ons indienen.
We nemen de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling. Samen met jou zoeken we naar een passende oplossing. Klachten worden in principe behandeld door de medewerker die hierbij betrokken is. Een klacht over een medewerker behandelt de teammanager van de medewerker.
Als je dat prettig vindt, krijg je een schriftelijke of digitale bevestiging van de afspraken die zijn gemaakt. We kunnen niet altijd een klacht oplossen, maar we leggen in dat geval wel altijd uit waarom dat niet lukt.
Wij kunnen een klacht niet in behandeling nemen als:
Wij proberen er samen met jou uit te komen en jouw klacht naar tevredenheid op te lossen. Soms lukt dit niet. Je bent het niet eens met hoe wij jouw klacht willen verhelpen. Dan is er niet langer sprake van een klacht maar van een geschil.
We hebben het over een geschil als:
Met een geschil kun je terecht bij de Regionale Geschillencommissie. Deze commissie is onafhankelijk. Wil je meer weten of in contact komen? Dat kan via de website van de Regionale Geschillencommissie.
Het klachtenregelement vindt u hier.
Voor geschillen kan je terecht bij de onafhankelijke Regionale Geschillencommissie. Deze commissie adviseert de verhuurder over de afhandeling van de klacht. Deze commissie is ingesteld op initiatief van een aantal huurdersorganisaties, in samenwerking met woningcorporaties die werkzaam zijn in Drenthe en Groningen:Actium, Domesta, Lefier, Woonborg, Woonconcept, Woonservice, Woningstichting De Volmacht, Stichting Eelder Woningbouw.
Geschil melden
Je kan een geschil via de website van de Regionale Geschillencommissie of de post melden bij de geschillencommissie:
Regionale Geschillencommissie
p/a Postbus 190
7900 AD HOOGEVEEN
Website: www.geschillenbehandelen.nl
E-mail: samen@geschillenbehandelen.nl
Voor geschillen kan je terecht bij de onafhankelijke Regionale Geschillencommissie. Deze commissie adviseert de verhuurder over de afhandeling van de klacht. Hieronder zie je het stappenplan voor de behandeling van geschillen.
Woon je in een huurwoning van Actium en is er iets waarover je het niet met ons eens bent? Dan proberen we altijd om daar samen met jou uit te komen. Lukt dat niet? Dan kan je in sommige gevallen de Huurcommissie inschakelen.
Kom je er met ons niet uit? Dan kan de Huurcommissie soms helpen. Bijvoorbeeld als:
Je kunt hier contact opnemen met de Huurcommissie.