Algemeen
U kunt uw account activeren via account activeren, met behulp van de activeringslink of de activatiecode die u van ons heeft gekregen (of bij ons kunt opvragen).
Lukt dit niet, bijvoorbeeld omdat u een foutmelding krijgt?
Controleer dan goed of u alle velden goed ingevuld heeft. Soms worden uw contact- en/of adresgegevens automatisch ingevuld op een plek waar ze niet horen.
Let op! U kunt per adres/huishouden maar één account aanmaken. Als er al een account actief is op uw adres/huishouden, dan hoeft u sowieso niet een tweede account aan te maken. Er is per huishouden namelijk sprake van één Mijn Actium-omgeving. Dus u heeft voor beide huurders maar één account nodig om al uw zaken te regelen.
Heeft u alles goed ingevuld, is er op uw adres nog geen account actief en krijgt u nog steeds een foutmelding? Neem dan contact met ons op.
Lukt dit niet, omdat uw activatielink die u per e-mail heeft gekregen is verlopen?
Neem dan contact met ons op. Wij sturen u een nieuwe activatielink toe.