Contactformulier

Contactformulier

In het volgende scherm kunt u uw vraag of verzoek kwijt. Bent u huurder of wilt u iets melden voor/over een huurder? Dan vragen wij u eerst de postcode en het huisnummer van de gehuurde woning in te vullen.

Bent u huurder van Actium?

Gerelateerde vragen

Jullie zouden mij terugbellen, maar dit is nog niet gebeurd

Algemeen

Heb je contact met ons gehad, en is er toen een terugbelnotitie gemaakt voor één van onze medewerkers? Dan mag je er vanuit gaan dat je binnen een redelijke tijd (afhankelijk van de vraag en wat je met ons hebt besproken) teruggebeld wordt. Is dit niet het geval, dan kunnen daar meerdere redenen voor zijn. Als je denkt dat er toch echt iets niet goed gaat, kan je het beste even contact met ons opnemen.

Reparatieverzoek
Zou je teruggebeld worden over een reparatieverzoek dat je hebt ingediend? Dan is het mogelijk dat niet wij, maar één van onze leveranciers je terugbelt. Afhankelijk van het reparatieverzoek hoort de leverancier binnen een paar werkdagen contact met je op te nemen voor het maken van een afspraak. Als dit toch niet gebeurt, kan je dit bij ons melden.

Meer over dit onderwerp

Ik kreeg een briefje in mijn brievenbus met het verzoek contact met jullie op te nemen

Algemeen

Je kunt ons het beste bellen via 0592 400 100. Het is belangrijk dat je het briefje bij de hand hebt, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen. Wij verbinden je dan door met de medewerker die het briefje in de brievenbus deed.

Meer over dit onderwerp

Ik heb belangrijke informatie gemist, omdat ik jullie brief niet heb gekregen

Algemeen

Wij versturen onze brieven per post of digitaal naar het correspondentieadres of e-mailadres dat je aan ons hebt doorgegeven. Je kunt deze gegevens zelf controleren en wijzigen, via . Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op. Wij kijken dan samen hoe het kan dat je de brief hebt gemist. Als het nodig is, passen we je gegevens aan.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een gemiste oproep van Actium

Algemeen

Heb je een gemiste oproep van ons, maar is er geen voicemail ingesproken? Dan is het lastig voor ons om te achterhalen wie je heeft gebeld.

  • Heb je wel een terugbelverzoek gedaan bij een medewerker van Actium? Dan kun je ons bellen via 0592 400 100. We kijken dan voor je na wie contact met je probeert op te nemen.
  • Heb je geen terugbelverzoek gedaan en is er geen voicemail ingesproken? Dan kun je het beste even afwachten. Als het belangrijk is, bellen we je vanzelf opnieuw.

Tip: Zorg dat je voicemail is ingeschakeld, dan kunnen we je makkelijker bereiken of een bericht achterlaten.

Meer over dit onderwerp

Jullie zouden informatie opsturen, maar ik heb nog niets gekregen

Algemeen

Stuur ons een bericht via het contactformulier. Wij zoeken dan voor je uit waarom je nog niets hebt ontvangen en sturen je de informatie alsnog z.s.m. toe.

Meer over dit onderwerp

Ik heb een brief/bericht gestuurd, maar nog geen reactie gekregen

Algemeen

Heb je ons een brief of bericht gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen? Dat is vervelend.

We doen ons best om alle berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Het kan zijn dat we je bericht al ontvangen hebben, maar dat de verwerking of beantwoording iets langer duurt dan je gewend bent.

Twijfel je of je bericht goed is aangekomen? Of wil je zeker weten dat je bericht in behandeling is? Dan kun je het beste even opnieuw contact met ons opnemen via ons contactformulier.

Meer over dit onderwerp