Klanttevredenheid

Wij zijn er voor jou als huurder. Jouw mening is daarom voor ons heel waardevol. We horen graag wat je vindt van onze dienstverlening. Ben je tevreden, of ging er iets niet goed? Of misschien vind je dat het anders kan. Met jouw mening help je mee onze dienstverlening te verbeteren.

We vragen naar jouw mening als:

  • je een (nieuw) huurcontract bij ons hebt afgesloten
  • je de huur hebt opgezegd
  • je een reparatieverzoek doet

Soms onderzoeken we ook andere dingen. Zoals hoe je het planmatig onderhoud hebt ervaren of het contact met ons. Ons onderzoek doen wij samen met onderzoeksbureau de Klantcontact Monitor (KCM).

We zijn blij met jouw medewerking

Had je contact met ons over één van deze onderwerpen? Dan krijg je per e-mail een vragenlijst. Het beantwoorden van de vragen kost je maar een paar minuten.

Wat doen wij met jouw informatie?

We kijken hoe we je als huurder beter van dienst kunnen zijn. En we hebben ook aandacht voor de zaken waar je ons een compliment voor geeft.

Wil je niet meedoen aan deze onderzoeken?

Geef dit aan ons door via het contactformulier. Wij zorgen er dan voor dat we je niet meer benaderen. Ontvang je een e-mail en wil je niet meedoen aan het onderzoek? Dan kun je je onderaan de mail afmelden door op de afmeldlink te klikken.